Zit je nog met enkele vragen?

Contacteer ons

Heb je nog bijkomende vragen? Of wil je een bezichtiging boeken? Contacteer ons dan via dit formulier en wij helpen jou zo snel mogelijk verder.

FAQ
Geïnteresseerd?

Neem contact op

Adres

Brakumpad 1
3210 Lubbeek

Contact

016 62 14 62
0468 25 52 55
info@groupstas.be
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Bericht
Bedankt! Uw bericht werd verzonden.
Uw bericht werd niet verzonden. Kijk even na of alle verplichte velden zijn ingevuld.
Newsletter

Hou me op de hoogte

Schrijf je in voor onze newsletter. Zo blijf je steeds op de hoogte van ons aanbod en onze nieuwste projecten!

Bedankt voor uw inschrijving!
Oeps! Er ging iets mis bij het verzenden van het formulier.
FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je onze frequently asked questions terug. Als je de antwoorden op jouw vragen hier niet in terugvindt, mag je ons altijd bellen of een e-mail sturen.

Hebben jullie nog een kot beschikbaar?

Neem zeker en vast even de tijd om door onze panden te scrollen. Hopelijk mogen wij jou je volgende studenten ervaring aanbieden. 

Wat zit er in de prijs inbegrepen? 

Groupstas biedt een all-in pakket aan waar de kosten voor water, elektriciteit, wifi en verwarming in verrekend zijn. 

Hoe lang duurt een huurcontract? 

De huurtermijn loopt gedurende 1 jaar door van 14 tot en met 15 september. 

Kan ik mijn kamer/studio onderverhuren? 

Groupstas laat toe aan studenten om hun kamer/studio onder te verhuren. Het aangeven van een onderverhuring wordt dusdanig verwacht. Groupstas behoudt ook het recht om een kandidaat die de huidige huurder naar voren brengt te weigeren. Als een student wenst onder te verhuren dan is de student zelf verantwoordelijk voor het informeren van de potentiële onderverhuurder, alsook de bezoeken zelf in te plannen. 

Daarnaast verandert er contractueel niets tussen de huidige huurder en Groupstas. De huidige huurder blijft verantwoordelijk voor het naleven van de voorwaarden vermeld in het ondertekende contract. Dit wil zeggen dat de betalingen via de huidige huurder worden gestort. De waarborg kan ook teruggehouden worden in geval dat de studio/kamer niet correct wordt opgeleverd bij het uittreden op het einde van de huurtermijn. 

Zijn de koten bemeubeld?

In het algemeen worden onze units altijd afgeleverd met het volgende: Lattenbodem, gordijnen, ingebouwde kast en bureau. Uitzonder worden keuken tafel en stoelen ook aangeboden. 

Kan ik mij domiciliëren op het adres van mijn studentenkot? 

Er kan niet gedomicilieerd worden. 

Aan wie verhuren jullie? 

Enkel aan studenten. Een bewijsschrift van inschrijving aan de KUL of ander onderwijsinstituut zal reeds worden gevraagd.

Op de hoeveelste dag moet ik uittreden?

Het contract loopt 1 jaar door van 14 september tot de 15 het jaar erna. Het uitrede word echter op de 10de georganiseerd om ervoor te zorgen dat wij de studio/kamer weer verzorgd kunnen overgeven aan de volgende huurder.

Hoeveel bedraagt de huurwaarborg? 

1 maand huur word aangerekend, alsook terug gestort na een correct uittreden. 

Is er een koelkast in de unit? 

Er is een iedere kamer een koelkast, geen diepvriezer.

Kan ik met twee op een kamer? 

Op een kamer kan er niet met twee worden gewoond. Echter kan een studio gehuurd worden met twee. Als koppel zijnde wordt het contract ondertekend door een hoofd huurder die dan ook verantwoordelijk is voor het naleven van het ondertekende contract en de afspraken hierin vermeld.